Job

Raktári ügyintéző

Cégünk a Blue Business Interior Kft., a B2B projekt alapú szektorban, főleg nemzetközi cégek számára, inspiratív irodatereket alkot. Fő küldetésünk, hogy jobbá tegyük az emberek életét a munkahelyen. Nemzetközi háttérrel, ügyfélkörrel, évek óta piacvezetők vagyunk a szakmánkban. A piaci lehetőségeket látva, új munkatársakat keresünk csapatunkba!
Ha felkeltettük az érdeklődésedet, és úgy érzed, megfelelsz az alább részletezett pozícióra, jelentkezz hozzánk az adatkezelési tájékoztató elfogadásával: Jelentkezés
Köszönöm!

Kis Károly
ügyvezető tulajdonos

POZÍCIÓ NEVE: Raktári ügyintéző
FELETTES: Raktárvezető
ELHELYEZKEDÉS: A cég és tevékenysége Budapestre koncentrálódik, a munkavégzés helye Budapest, XVI. kerület.

FELADATKÖR: A BLUE raktárának ügyintézése, az áruforgalom koordinálása, a bekerülő használt bútorok szakszerű nyilvántartása és kezelése, illetve azok értékesítésében történő részvétel. A céges teherautóval kisebb fuvarok lebonyolítása, telepen belül és kívül.

Részletesebben:
Raktári készlet, eszközök nyilvántartása és kezelése:

  • a raktárba bekerülő bútorok, alkatrészek szakszerű tárolása
  • tranzit raktárral, szerelésvezetőkkel, szerelőkkel való együttműködés
  • a raktárban lévő alkatrészek hasznos felhasználása, karbantartása
  • selejtezések lebonyolítása
  • évente raktári leltár készítése, auditorok fogadása
  • a raktárban lévő rend, tisztaság állandó fenntartása
  • a raktárt látogató személyek (hatósági, ügyfél … stb.) fogadása a raktári eszközök üzemszerű használata (pl. targonca)
  • tűzvédelmi- és balesetvédelmi előírások betartása és betartatása
  • hulladák- és csomagoló anyagok szakszerű tároltatása, elszállíttatása
  • mérőórák ellenőrzése (villany, víz)

A raktári készlet, eszközök értékesítésében való részvétel:

  • használt bútor értékesítésben való részvétel, vevők kiszolgálása, elégedettségük növelése
  • a használt bútor raktárban lévő bútorok, alkatrészek és ki-be szállítások naprakész nyilvántartása (Excel)
  • a raktárba kerülő bútorok szükség szerinti katalogizálása (fotók készítése, kódolása, kijelölt mappákba mentése)
  • használt bútor weboldal (WEBShop) funkciók megismerése, használata, állandó frissítése, eladandó termékekkel történő feltöltése
  • az értékesítéssel járó adminisztráció pontos elvégzése

Sofőri feladatok:

  • A céges kisteherautóval kisebb fuvarok lebonyolítása a raktár területén belül, és kívül, ügyfelekhez.

ELVÁRÁSAINK:

  • középfokú végzettség
  • B típusú jogosítvány
  • targonca vezetői engedély előny!
  • legalább 2 éves raktárrendezési, szervezési munkatapasztalat
  • magabiztos számítógép ismeret, excel, word használat
  • jó kommunikációs készség, tapasztalat ügyfelek fogadásában
  • műszaki szemléletmód, „barkácsolós” hajlam
  • pozitív, vidám, elkötelezett személyiség,
  • rendezett, pontos, precíz munkavégzés
  • adminisztratív készségek,
  • időbeosztási, priorizálási képesség,
  • csapatban és rendszerben gondolkodás és dolgozás

FONTOS!!! MUNKA-EGÉSZSÉGÜGYI MEGFELELÉS:

  • fizikai és egészségügyi állapota lehetővé teszi a fizikai munkavégzést (árurakodás, bútorok mozgatása, emelése)
  • nem rendelkezik olyan betegséggel, ami ájulás veszéllyel jár (cukorbetegség, szívelégtelenség…stb.)
  • egészséges pszichés állapotban van (nem szed pl. nyugtató/serkentő szereket)

AMIT MI BIZTOSÍTUNK:

  • Lendületes, aktív, változatos, de kiszámítható feladatok és munkavégzés,
  • Befogadó, jó kedvű, segítőkész központi csapat, őszinte, nyílt kommunikáció, jó és biztos fizetés, és év végi prémium.
  • A raktári „ magányos” munka helyett egy változatos, ügyfeleket is kiszolgáló, szerelőkkel és irodai kollégákkal együttműködő csapatmunka.
  • Rendszeres csapatépítés, közös sörözések, negyedévente céges meetingek ahol tiszta képet kaphat a cég helyzetéről, stratégiájáról

Látogass el weboldalunkra is, hogy informálódj rólunk: www.blue.hu