Ha felkeltettük az érdeklődésedet, és úgy érzed, megfelelsz az alább részletezett pozícióra, jelentkezz hozzánk az adatkezelési tájékoztató elfogadásával: Jelentkezés
Köszönöm!
Kis Károly
ügyvezető tulajdonos
POZÍCIÓ NEVE: Raktári ügyintéző
FELETTES: Raktárvezető
ELHELYEZKEDÉS: A cég és tevékenysége Budapestre koncentrálódik, a munkavégzés helye Budapest, XVI. kerület.
FELADATKÖR: A BLUE raktárának ügyintézése, az áruforgalom koordinálása, a bekerülő használt bútorok szakszerű nyilvántartása és kezelése, illetve azok értékesítésében történő részvétel. A céges teherautóval kisebb fuvarok lebonyolítása, telepen belül és kívül.
Részletesebben:
Raktári készlet, eszközök nyilvántartása és kezelése:
- a raktárba bekerülő bútorok, alkatrészek szakszerű tárolása
- tranzit raktárral, szerelésvezetőkkel, szerelőkkel való együttműködés
- a raktárban lévő alkatrészek hasznos felhasználása, karbantartása
- selejtezések lebonyolítása
- évente raktári leltár készítése, auditorok fogadása
- a raktárban lévő rend, tisztaság állandó fenntartása
- a raktárt látogató személyek (hatósági, ügyfél … stb.) fogadása a raktári eszközök üzemszerű használata (pl. targonca)
- tűzvédelmi- és balesetvédelmi előírások betartása és betartatása
- hulladák- és csomagoló anyagok szakszerű tároltatása, elszállíttatása
- mérőórák ellenőrzése (villany, víz)
A raktári készlet, eszközök értékesítésében való részvétel:
- használt bútor értékesítésben való részvétel, vevők kiszolgálása, elégedettségük növelése
- a használt bútor raktárban lévő bútorok, alkatrészek és ki-be szállítások naprakész nyilvántartása (Excel)
- a raktárba kerülő bútorok szükség szerinti katalogizálása (fotók készítése, kódolása, kijelölt mappákba mentése)
- használt bútor weboldal (WEBShop) funkciók megismerése, használata, állandó frissítése, eladandó termékekkel történő feltöltése
- az értékesítéssel járó adminisztráció pontos elvégzése
Sofőri feladatok:
- A céges kisteherautóval kisebb fuvarok lebonyolítása a raktár területén belül, és kívül, ügyfelekhez.
ELVÁRÁSAINK:
- középfokú végzettség
- B típusú jogosítvány
- targonca vezetői engedély előny!
- legalább 2 éves raktárrendezési, szervezési munkatapasztalat
- magabiztos számítógép ismeret, excel, word használat
- jó kommunikációs készség, tapasztalat ügyfelek fogadásában
- műszaki szemléletmód, „barkácsolós” hajlam
- pozitív, vidám, elkötelezett személyiség,
- rendezett, pontos, precíz munkavégzés
- adminisztratív készségek,
- időbeosztási, priorizálási képesség,
- csapatban és rendszerben gondolkodás és dolgozás
FONTOS!!! MUNKA-EGÉSZSÉGÜGYI MEGFELELÉS:
- fizikai és egészségügyi állapota lehetővé teszi a fizikai munkavégzést (árurakodás, bútorok mozgatása, emelése)
- nem rendelkezik olyan betegséggel, ami ájulás veszéllyel jár (cukorbetegség, szívelégtelenség…stb.)
- egészséges pszichés állapotban van (nem szed pl. nyugtató/serkentő szereket)
AMIT MI BIZTOSÍTUNK:
- Lendületes, aktív, változatos, de kiszámítható feladatok és munkavégzés,
- Befogadó, jó kedvű, segítőkész központi csapat, őszinte, nyílt kommunikáció, jó és biztos fizetés, és év végi prémium.
- A raktári „ magányos” munka helyett egy változatos, ügyfeleket is kiszolgáló, szerelőkkel és irodai kollégákkal együttműködő csapatmunka.
- Rendszeres csapatépítés, közös sörözések, negyedévente céges meetingek ahol tiszta képet kaphat a cég helyzetéről, stratégiájáról
Látogass el weboldalunkra is, hogy informálódj rólunk: www.blue.hu