Jobs

Raktári ügyintéző

Cégünk a Blue Business Interior Kft., a B2B projekt alapú szektorban, főleg nemzetközi cégek számára, inspiratív irodatereket alkot. Fő küldetésünk, hogy jobbá tegyük az emberek életét a munkahelyen. Nemzetközi háttérrel, ügyfélkörrel, évek óta piacvezetők vagyunk a szakmánkban. Az elmúlt évek növekedése kapcsán 2,5 mlrd-os árbevétellel rendelkezünk. A piaci lehetőségeket látva, új munkatársakat keresünk csapatunkba! Ha felkeltettük az érdeklődésedet, és úgy érzed, megfelelsz az alább részletezett pozícióra, küldj e-mail-t HR partnerünknek (Ekler Ágnes, info@eklercoaching.hu), amiben elküldöd az önéletrajzodat és egy motivációs levelet, amiben írsz magadról!
Köszönöm!

Kis Károly
ügyvezető tulajdonos

POZÍCIÓ NEVE: Raktári ügyintéző
FELETTES: Raktárvezető
ELHELYEZKEDÉS: A cég és tevékenysége Budapestre koncentrálódik, a munkavégzés helye Budapest, XVI. kerület.

FELADATKÖR: A BLUE raktárának ügyintézése, az áruforgalom koordinálása, a bekerülő használt bútorok szakszerű nyilvántartása és kezelése, illetve azok értékesítésében történő részvétel.

Részletesebben;
Raktári készlet, eszközök nyilvántartása és kezelése:
o a raktárba bekerülő bútorok, alkatrészek szakszerű tárolása
o tranzit raktárral, szerelésvezetőkkel, szerelőkkel való együttműködés
o a raktárban lévő alkatrészek hasznos felhasználása, karbantartása
o selejtezések lebonyolítása
o évente raktári leltár készítése, auditorok fogadása
o a raktárban lévő rend, tisztaság állandó fenntartása
o a raktárt látogató személyek (hatósági, ügyfél … stb.) fogadása a raktári eszközök üzemszerű használata (pl. targonca)
o tűzvédelmi- és balesetvédelmi előírások betartása és betartatása
o hulladák- és csomagoló anyagok szakszerű tároltatása, elszállíttatása
o mérőórák ellenőrzése (villany, víz) A raktári készlet, eszközök értékesítésében való részvétel:
o használt bútor értékesítésben való részvétel, vevők kiszolgálása, elégedettségük növelése
o a használt bútor raktárban lévő bútorok, alkatrészek és ki-be szállítások naprakész nyilvántartása (Excel)
o a raktárba kerülő bútorok szükség szerinti katalogizálása (fotók készítése, kódolása, kijelölt mappákba mentése)
o használt bútor weboldal (WEBShop) funkciók megismerése, használata, állandó frissítése, eladandó termékekkel történő feltöltése
o az értékesítéssel járó adminisztráció pontos elvégzése

ELVÁRÁSAINK:
o középfokú végzettség
o targonca vezetői engedély előny!
o legalább 2 éves raktárrendezési, szervezési munkatapasztalat
o magabiztos számítógép ismeret, excel, word használat
o jó kommunikációs készség, tapasztalat ügyfelek fogadásában o műszaki szemléletmód, „barkácsolós” hajlam
o pozitív, vidám, elkötelezett személyiség,
o rendezett, pontos, precíz,
o adminisztratív készségek,
o időbeosztási, priorizálási képesség,
o csapatban és rendszerben gondolkodás és dolgozás

FONTOS!!! MUNKA-EGÉSZSÉGÜGYI MEGFELELÉS:
– fizikai és egészségügyi állapota lehetővé teszi a fizikai munkavégzést (árurakodás, bútorok mozgatása, emelése)
– nem rendelkezik olyan betegséggel, ami ájulás veszéllyel jár (cukorbetegség, szívelégtelenség…stb.)
– egészséges pszichés állapotban van (nem szed szedatív-, nyugtató szereket)

AMIT MI BIZTOSÍTUNK:
– Lendületes, aktív, változatos, de kiszámítható feladatok és munkavégzés,
– Befogadó, jó kedvű, segítőkész központi csapat, őszinte, nyílt kommunikáció, jó és biztos fizetés, és év végi prémium.
– A raktári, „ magányos” ,munka helyett egy változatos, ügyfeleket is kiszolgáló, szerelőkkel és irodai kollégákkal együttműködő csapatmunka.
– Rendszeres csapatépítés, közös sörözések, negyedévente céges meetingek ahol tiszta képet kaphat a cég helyzetéről, stratégiájáról

Látogass el weboldalunkra is, hogy informálódj rólunk: www.blue.hu