New In Store

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adip is cing elit, sed do eiusmod tempor

Categories :

Let’s connect

Keresés

we create

  /    /  we create

A Steelcase kutatások alapján megértjük, hogyan változott a munka és hogyan változnak a munkavállalók, és mindez hogyan változtatta meg a munkahelyet. Termékeinkkel + szolgáltatásainkkal + tapasztalatunkkal segítséget tudunk nyújtani a fenntartható és együttműködő munkahely létrehozásában.

Arról van szó, hogy megértsük az Ön, a munkavállalók és a cég működésének igényeit, felfedezzük a lehetőségeket, alkalmazzuk a megfelelő termékeket, és biztosítsuk szállításukat, szerelésüket és karbantartásukat.

HomeBase_Overview_Slide4

Stratégia tértervezés

Az ügyfél számára összeállított terv nemcsak az aktuális fejlesztésekre vonatkozó megoldásokkal, hanem jövőbeni bővítésekkel és a vállalat tervezett vagy nem tervezett változásaival is számol.
Miután mélyrehatóan elemeztük az ingatlan adottságait és az irodai munkafolyamatokat, a lehető legjobb elosztást és a cég arculatát tükröző belső tereket tervezünk, az eredményt pedig az alábbi kivitelben terjesztjük a megrendelő elé:

  • 2D tervrajzok műszaki szabványok szerint
  • 3D látványtervek, fotórealisztikus képek
  • Animációk és bejárható VR (virtuális) terek
int-slide-3

Belsőépítészet

Partnereink körültekintően hangolják össze a megrendelő igényeit a tér lehetőségeivel, a tervezési folyamat pedig pontosan nyomon követhető a kivitelezési terveken.

Kiemelt figyelmet fordítunk a burkolati, ültetési, tér- és falkiosztási tervekre, dekorációs elemekre (növények, képek) és világítási rendszerekre, a kábeldobozok, kapcsolók, csatlakozók elhelyezésére és természetesen a szín- és anyagharmónia arculatformáló erejét is érvényesítjük. Megrendelőink kérésére egyedi bútorokat tervezünk.

Projektmenedzsment

Az ingatlan kiválasztásától a beköltözésig ügyfeleink mellett állunk.

Az első fázisban kitűzzük a célokat a költségvetés, a műszaki követelmények és a rendelkezésre álló idő függvényében. Ellenőrizzük és kommentáljuk a részletes ütemtervet és az anyagok minőségét. Ezután véglegesítjük és engedélyeztetjük a terveket, segítünk kiválasztani a beszállítókat, és folyamatosan ellenőrizzük a költségeket és az információ megfelelő áramlását. Az utolsó fázisban a kivitelezést követő átadás-átvétel részeként dokumentáljuk és kiértékeljük a projektet. A kapcsolattartás és felelősségvállalás minőségpolitikánk alapja.

Költöztetés

Egy iroda elköltöztetése érzékeny folyamat: a mindennapi munkavégzés akadályozása nélkül, pontos határidőkkel kell kivitelezni, különben a cégnek még kára is származhat.
A költözés megtervezésében és irányításában szerzett sok évnyi tapasztalatunk, eszközeink és szerelőcsapatunk garanciát jelentenek a gördülékeny lebonyolításra. Leltárt, költöztetési ütemtervet és az új térre vonatkozó berendezési és ültetési rajzot készítünk, szakszerűen csomagolunk, szállítunk és koordinálunk. A legmodernebb technikával, állagmegóvó és azonosítást segítő megoldásokkal dolgozunk.

Raktározás

Raktározási szolgáltatásunkat azon ügyfeleinknek ajánljuk, akik ideiglenesen vagy akár hosszabb távon kívánják elhelyezni használaton kívüli irodaberendezésüket.
Bútorait szétszereljük, csomagoljuk és 700 m2-es, biztonsági rendszerrel ellátott raktárunkba szállítjuk. A tárolt bútorok időpont-egyeztetést követően megtekinthetők.

ISMERJE MEG A LEHETŐSÉGEIT!