A koronavírus szükségessé tett néhány változtatást, hisz mindannyiunk egészsége a legfontosabb, de alkalmazkodtunk a helyzethez, bevezettük a szükséges intézkedéseket, így továbbra is állunk Ügyfeleink és Partnereink rendelkezésére.
A BLUE-nál mindig kiemelt figyelmet fordítottunk a munkahelyi biztonsággal és egészségvédelemmel kapcsolatos intézkedésekre, ugyanakkor Ügyfeleinkkel és Partnereinkkel való együttműködés, feladataink professzionális ellátása kiemelten fontos számunkra.
Cégünk folyamatos kapcsolatban van a gyártó- és logisztikai partnereinkkel annak érdekében, hogy amennyiben szállítást befolyásoló intézkedés születik, azokról azonnal tudomást szerezzünk, amennyiben lehetséges alternatív megoldást találjunk.
Tekintettel a vírus okozta helyzetre, a következő megoldásokkal biztosítjuk működésünket:
- kollégáink otthonról aktívan dolgoznak, telefonon, e-mailen, videóhíváson keresztül állnak rendelkezésre munkaidőben
- irodánk és bemutatótermünk személyes látogatására nincs lehetőség, de kollégáink virtuális bejárásra örömmel állnak rendelkezésre
- rendeléseket tervszerűen teljesítjük
- kisebb szerelői csoportokat alakítottunk ki, fixen ugyanazon kollégákkal, extra higiéniai előírásokat bevezetve
A fenti intézkedéseket folyamatosan frissítjük az aktuális közegészségügyi helyzet, a kormányzati és a partneri kommunikáció alapján.
Tegyünk meg együtt mindent annak érdekében, hogy a vírus terjedését mérsékeljük!
Tudjuk, hogy nem egyszerű a jelenlegi helyzethez alkalmazkodni, de hisszük, hogy otthonról is lehetséges a proaktív munka. Amennyiben bármilyen segítségre, tanácsra lenne szükségük otthoni munkavégzés kapcsán legyen akár bútor, eszköz biztosítása vagy szállítása munkavállalóknak nagy örömmel állunk rendelkezésükre. Keressenek minket bátran, legjobb tudásunk szerint segítünk!
#maradjotthon
Blue Business Interior Kft.